
Què és la solució Aegerus?
La solució AEGERUS inclou un complet conjunt d’eines de software per a la gestió de residències assistides i sociosanitàries centrades en l’atenció i la informació sobre la persona. Estan dissenyades per millorar l’atenció als residents o usuaris, així com la rendibilitat de la pràctica assistencial. Compta amb instruments de valoració, allà on es produeix l’activitat, disponibles per als diferents professionals en la gestió administrativa i de facturació.
El nostre sistema està certificat amb la norma ISO-9001:2008 i compta amb accés al núvol verificat i assegurat amb el Standard SSL Web Server Certificate. És la solució de software ideal per crear un veritable Centre d’Atenció a la Dependència sense paper. Ofereix avantatges com: plantilles altament desenvolupades, accés remot i un sistema integrat basat a la web.
Gestió d’usuaris / Persones ateses
Gestió assistencial
Pla Assistencial d’Atenció Individual
Activitats generals:
- Pla d’Activitats de la persona
- Pantalla principal de la Persona
- Pantalla principal del Servei
- Curs Clínic
- Tests de valoració / valoració funcional
- Registre de visites mèdiques
PIAI
ACP (Atenció Centrada en la Persona):
Preingrés: Voluntats anticipades, valoracions …
Ingrés: Referents assistencials, Facilitador
PAiV (Pla d’Atenció i Vida)
- Eines de coneixement de la persona: confidencialitat, petjades de vida, diari *ACP etc.
- Indicadors (avaluació contínua de l’activitat realitzada)
- Grup de Millora (Adreça, tècnics, gerocultoras)
Àrees dels Professionals
Àrea de Salut:
Agenda
- Valoracions de salut
- Plans farmacològics i altres ordres mèdiques
- Control de vacunacions
- Plans de cures
- Mesures de contenció
- Derivacions a urgències
- Fisioteràpia
Psicologia
Àrea Social:
- Història social
- Acords familiars
- Llei Dependència
- Certificats de Discapacitat
- Tests de valoració
Gestió d’atenció directa
- Medicació
- Paràmetres clínics i control de constants
- Activitats de la vida diària
- Caigudes
- Trastorns de conducta
- Immobilitzacions
Pla de qualitat
- Gestió de reclamacions i suggeriments
- Indicadors de qualitat
- Indicadors d’incidències
